8 maj 2009, 18:14



I am only free
I am only fulfilled
and I am only total
when I am with you

and you, you are the only one
I can not be with
but you, you are the only one
I can not be without

I can only breathe your breaths
I can only walk your roads
and I sure as hell
can only live by your rhythm

because you told me once
to cut off your arms
to hit you until you weren't you
but never ever to take me

I have tried to live without you
I have tried to walk another rhythm
but I'm always ending up
falling straight into your footsteps

I am only free
and I am definitely only me
when I have got you
because you, you are the only one
I really can not be without.



melaniepersson.

Kommentarer
Postat av: - FORZA ROMA *

- skrivit själv ?

Postat av: Melanie

Ja, varje ord är mitt eget.

2009-05-08 @ 19:14:25
URL: http://melaniepersson.blogg.se/
Postat av: Daniel Ljungström

Tjenare Melanie,



Jag ville bara säga att jag gillade att läsa dina dikter. Du ska få lite kritik dock; tänk på att ibland kan man beskriva en känsla utan att nämna den, och dessutom kan man göra om verb till substantiv och adjektiv eller helt omvänt. Ta gärna en titt på mina dikter, det finns en länk på min hemsida på "bakgrund" på några av mina dikter.



//Daniel

2009-05-15 @ 09:51:18
URL: http://www.sinnesroinuet.se
Postat av: anonym

Dina dikter är underbara kvinna!

2009-07-01 @ 16:14:43
Postat av: Robin

Jag är mållös, dina dikter är så otroligt känslofyllda och välskrivna. Det är nästan så att man vill gråta av sorg. Sluta aldrig att skriva, du har verkligen talang.



Jag hoppas att du får en underbar sommar,

du förtjänar det



//Robin

2009-07-05 @ 10:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback