14 mars 2009, 17:18



Det var inte längesen du kysste min kind
när vi sa hejdå
Det var inte längesen du höll min hand
när vi var ensamma
Det var inte längesen du väckte mina fjärilar
från deras djupsömn

Jag kanske inte saknar det,
han har ersatt din plats
Och du saknar nog inte heller,
för hon har ersatt min

Och vi är lyckliga och nöjda
på vars en sida Vintergatan

För varför skulle jag behöva dig
eller du behöva mig
när vi har det så bra?

Ja, varför ligger det och trycker
innanför revbenen
om det är så underbart bra?

Jag ser det i dina ögon med
Och folket säger att det är kärlek
men jag är inte kär,
absolut inte kär i dig
och du, du säger att du hatar mig

Nej vi är inte kära
och jag, jag mår alldeles utmärkt tack
för din avsaknad är en vanesak.


Hoppas jag.


melaniepersson.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mer av såna här texter Underbart! Slutar aldrig skriva.

2009-03-15 @ 12:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback